صیامصیام، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات صیام و رهام

اگر فرصت داشتم...

1392/10/22 12:57
نویسنده : مامان آنا
205 بازدید
اشتراک گذاری

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

به جای آن که انگشت اشاره ام را به سوی او بگیرم , در کنارش می نشستم ,انگشتهایم را در رنگ فرو می بردم و با او نقاشی می کردم .

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

بیشتر از انکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه می کردم .

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

از جدی بودن دست بر می داشتم و بازی را جدی می گرفتم .

با او در مزارع می دویدم و به ستارگان خیره می شدم.

کمتر سخت می گرفتم و بیشتر تاییدش می کردم .

بیشتر از آنکه عشق به قدرت را یادش بدهم ,قدرت عشق را یادش می دادم.

بیشتر در آغوشش می گرفتم و کمتر او را به زور می کشیدم .

اول احترام به خودش را در او می ساختم ,بعد خانه و کاشانه اش را.

به جای اینکه اصو ل راه رفتن را به او بیاموزم ,اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین می کردم.

و به جای غلط گیری به فکر ایجاد ارتباط بیشتر با او می بودم .

خوشحالم که هنوز فرصت دارم تا کودکم را بزرگ کنم . خدایا از تو در این راه کمک می خواهم .

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 14:15
بهار ثانیه ثانیه می آید …. و اما اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد …. سال نو مبارک